Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος

 

 

Τμήμα Καταστημάτων ή Επιχειρήσεων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος

 


Άλσους 15, Τ.Κ. 16675 Γλυφάδα

3ος όροφος,  email: katastimata@glyfada.gr

 

 

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 213 2025321-325

 

 

Για να υποβάλλετε αίτηση

θα μεταβείτε στον ιστότοπο του Δήμου μας www.glyfada.gr  στον σύνδεσμο Ψηφιακά Πιστοποιητικά για Επιχειρήσεις, επιλέγετε την αίτηση που θέλετε να υποβάλλετε και  επισυνάπτετε  τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (ψηφιακά υπογεγραμμένα ή σκαναρισμένα αντίγραφά τους με θεώρηση του γνησίου υπογραφής από το gov.gr, την Ελληνική Αστυνομία ή από οποιαδήποτε Δημόσια Υπηρεσία).

 

Α. Βεβαίωση Εγκατάστασης Καταστήματος ή Επιχείρησης Υγειονομικού Ενδιαφέροντος

 

Η χορήγησή της αφορά την έγκριση των χρήσεων γης, σε καμία περίπτωση ΔΕΝ αποτελεί άδεια για τη λειτουργία του καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος και απαιτείται στην περίπτωση νέας εγκατάστασης ή προσθήκης παρακείμενου χώρου σε ήδη λειτουργούσα επιχείρηση.

 

Απαραίτητα δικαιολογητικά:

 

  • Αίτηση (μπορείτε να κάνετε λήψη εδώ).
  • Υπεύθυνη δήλωση – εξουσιοδότηση του αρ.8 του Ν.1599/1986 σε περίπτωση υποβολής της αίτησης από τρίτο πρόσωπο (μπορείτε να κάνετε λήψη εδώ).
  • Υπεύθυνη δήλωση του αρ.8 του Ν.1599/1986:
    • Του επιχειρηματία – μισθωτή σε περίπτωση που υπάρχει κανονισμός στο κτίριο και επιτρέπει τη λειτουργία της συγκεκριμένης δραστηριότητας (μπορείτε να κάνετε λήψη εδώ).
    • Του ιδιοκτήτη του χώρου – εκμισθωτή σε περίπτωση που δεν υπάρχει κανονισμός στο κτίριο. Αν υπάρχει συνιδιοκτησία του χώρου πρέπει να προσκομίζονται Υπεύθυνες Δηλώσεις από όλους τους συνιδιοκτήτες με αναφορά στο ποσοστό τους (μπορείτε να κάνετε λήψη εδώ).
  • Αποτύπωση Χάρτη της περιοχής (ενδεικτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Google Maps) στον οποίο θα είναι εμφανές το οικοδομικό τετράγωνο που βρίσκεται το κατάστημα ή επιχείρηση υγειονομικού ενδιαφέροντος και ο αριθμός του (μπορείτε να τον βρείτε εδώ), καθώς και οι οδοί που το περικλείουν.

 

Χορηγείται εντός δεκαπέντε (15) ημερών και ισχύει για πέντε (5) μήνες κατά τη διάρκεια των οποίων πρέπει να καταβληθεί στην υπηρεσία μας το παράβολο εγκατάστασης καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος και να υποβληθεί η Γνωστοποίηση λειτουργίας του στον ιστότοπο https://openbusiness-portal.mindev.gov.gr

 

Β. Επικαιροποιημένη Βεβαίωση Εγκατάστασης Καταστήματος ή Επιχείρησης Υγειονομικού Ενδιαφέροντος

 

Η χορήγησή της αφορά την έγκριση των χρήσεων γης, σε καμία περίπτωση ΔΕΝ αποτελεί άδεια για τη λειτουργία του καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος και απαιτείται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Προσθήκη/αλλαγή δραστηριότητας
  • Αλλαγή φορέα
  • Αλλαγή επωνυμίας – εταιρικής μορφής υπό την προϋπόθεση ότι ο Α.Φ.Μ. παραμένει ίδιος
  • Αλλαγή νομίμου εκπροσώπου
  • Προσθήκη εξωτερικού παρακείμενου χώρου (ιδιωτική πρασιά ή κοινόχρηστος δημοτικός χώρος)
  • Τακτοποίηση – νομιμοποίηση αυθαιρέτων 

Απαραίτητα δικαιολογητικά:

  • Αίτηση (μπορείτε να κάνετε λήψη εδώ).
  • Υπεύθυνη δήλωση – εξουσιοδότηση του αρ.8 του Ν.1599/1986 σε περίπτωση υποβολής της αίτησης από τρίτο πρόσωπο (μπορείτε να κάνετε λήψη εδώ).
  • Υπεύθυνη δήλωση του αρ.8 του Ν.1599/1986:
    • Του επιχειρηματία – μισθωτή σε περίπτωση που υπάρχει κανονισμός στο κτίριο και επιτρέπει τη λειτουργία της συγκεκριμένης δραστηριότητας (μπορείτε να κάνετε λήψη εδώ).
    • Του ιδιοκτήτη του χώρου – εκμισθωτή σε περίπτωση που δεν υπάρχει κανονισμός στο κτίριο. Αν υπάρχει συνιδιοκτησία του χώρου πρέπει να προσκομίζονται Υπεύθυνες Δηλώσεις από όλους τους συνιδιοκτήτες με αναφορά στο ποσοστό τους (μπορείτε να κάνετε λήψη εδώ).
  • Αποτύπωση Χάρτη της περιοχής (ενδεικτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Google Maps) στον οποίο θα είναι εμφανές το οικοδομικό τετράγωνο που βρίσκεται το κατάστημα ή επιχείρηση υγειονομικού ενδιαφέροντος και ο αριθμός του (μπορείτε να τον βρείτε εδώ), καθώς και οι οδοί που το περικλείουν.
  • Άδεια ίδρυσης και λειτουργίας/Γνωστοποίηση λειτουργίας του προηγούμενου φορέα (απαιτείται μόνο στην περίπτωση αλλαγής φορέα).
  • Ισχύουσα Άδεια ίδρυσης και λειτουργίας/Γνωστοποίηση λειτουργίας (απαιτείται μόνο στις περιπτώσεις προσθήκης/αλλαγής δραστηριότητας ή/και προσθήκης εξωτερικού παρακείμενου χώρου ή/και τακτοποίησης – νομιμοποίησης αυθαιρέτων).

 

Χορηγείται εντός δέκα (10) ημερών και ισχύει για πέντε (5) μήνες κατά τη διάρκεια των οποίων πρέπει να καταβληθεί στην υπηρεσία μας το παράβολο εγκατάστασης καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος (μόνο στην περίπτωση της προσθήκης/αλλαγής δραστηριότητας) και να υποβληθεί η Μεταβολή Γνωστοποίηση λειτουργίας του στον ιστότοπο https://openbusiness-portal.mindev.gov.gr

 

Γ. Γνωστοποίηση λειτουργίας Καταστήματος ή Επιχείρησης Υγειονομικού Ενδιαφέροντος

 

Με την απόφαση 6763/28-1-2025 τέθηκε σε λειτουργία το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων (ΟΠΣ ΑΔΕ) του άρθρου 14 του ν. 4442/2016 υπό τον τίτλο «OpenBusiness», για την ψηφιοποίηση των διαδικασιών άσκησης οικονομικής δραστηριότητας, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4442/2016, με έναρξη λειτουργίας 03-02-2025.

Το ΟΠΣ ΑΔΕ του άρθρου 14 του ν. 4442/2016 υποστηρίζει την υποβολή των γνωστοποιήσεων και των αιτήσεων έγκρισης του ν. 4442/2016, καθώς και άλλα συναφή αιτήματα για την ολοκλήρωση των ενεργειών αδειοδότησης. Από την ημερομηνία του άρθρου 1 όλες οι γνωστοποιήσεις και αιτήσεις έγκρισης διεκπεραιώνονται αποκλειστικά μέσω του ΟΠΣ ΑΔΕ.

Από τη θέση σε λειτουργία του ΟΠΣ ΑΔΕ παύει η λειτουργία του Notifybusiness - του πληροφοριακού συστήματος για την υποβολή των γνωστοποιήσεων. Το Notifybusiness θα παραμείνει σε λειτουργία μόνο κατά το μέρος της πρόσβασης μέσω αυτού σε δεδομένα που έχουν υποβληθεί προ της έναρξης λειτουργίας του ΟΠΣ ΑΔΕ, χωρίς να είναι δυνατή οιαδήποτε τροποποίηση αυτών.

Το κατάστημα θα διαθέτει υποχρεωτικά πλήρη φάκελο δικαιολογητικών στο φυσικό του χώρο.

Αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τον τρόπο υποβολής Νέας Γνωστοποίησης λειτουργίας ενός καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο https://openbusiness-portal.mindev.gov.gr

 

 

Μεταβολή Γνωστοποίησης λειτουργίας Καταστήματος ή Επιχείρησης Υγειονομικού Ενδιαφέροντος

           

Η Μεταβολή Γνωστοποίησης λειτουργίας ενός καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος υποβάλλεται στον ιστότοπο https://openbusiness-portal.mindev.gov.gr

κάθε φορά που μεταβάλλεται οποιοδήποτε στοιχείο το οποίο αφορά τη λειτουργία του, ενώ είναι υποχρεωτική η τήρηση πλήρους φακέλου δικαιολογητικών στο φυσικό χώρο του.

 

Ενδεικτικά, υποβάλλεται στις περιπτώσεις που η μεταβολή αφορά σε:

 

  • Χρήση ή παύση χρήσης μουσικής και μουσικών οργάνων (δεν απαιτείται Επικαιροποιημένη Βεβαίωση Εγκατάστασης)
    • Προσθήκη/αλλαγή δραστηριότητας
    • Αλλαγή φορέα
    • Αλλαγή επωνυμίας – εταιρικής μορφής υπό την προϋπόθεση ότι ο Α.Φ.Μ. παραμένει ίδιος
    • Αλλαγή νομίμου εκπροσώπου
    • Αλλαγή υπευθύνου καταστήματος (δεν απαιτείται Επικαιροποιημένη Βεβαίωση Εγκατάστασης)
    • Προσθήκη εξωτερικού παρακείμενου χώρου (δεν απαιτείται Επικαιροποιημένη Βεβαίωση Εγκατάστασης)
  • Τακτοποίηση – νομιμοποίηση αυθαιρέτων (δεν απαιτείται Επικαιροποιημένη Βεβαίωση Εγκατάστασης)
  • Αλλαγή συντελεστή μεγέθους (δεν απαιτείται Επικαιροποιημένη Βεβαίωση Εγκατάστασης)
  • Αλλαγή οποιουδήποτε πληροφοριακού στοιχείου που σχετίζεται ή όχι με κάποιο πιστοποιητικό

 

Αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τον τρόπο υποβολής Μεταβολής Γνωστοποίησης λειτουργίας ενός καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο https://openbusiness-portal.mindev.gov.gr

 

Δ. Γνωστοποίηση χρήσης μουσικής ή μουσικών οργάνων σε Κατάστημα ή Επιχείρηση Υγειονομικού Ενδιαφέροντος

 

Μετά την εφαρμογή των διατάξεων της υπ’ αριθμ. 16228/2017 ΚΥΑ κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του Ν.4442/2016 η χρήση μουσικής ή μουσικών οργάνων εντός ή/και εκτός καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος επιτρέπεται εφόσον γνωστοποιηθεί, είτε κατόπιν υποβολής Νέας Γνωστοποίησης λειτουργίας (αφορά νέα εγκατάσταση ή υπάρχουσα εγκατάσταση στην οποία προστίθεται παρακείμενος χώρος), είτε κατόπιν υποβολής Μεταβολής Γνωστοποίησης λειτουργίας (αφορά λειτουργούσα επιχείρηση η οποία δεν διαθέτει σε ισχύ Άδεια χρήσης μουσικής ή μουσικών οργάνων), για αόριστο χρονικό διάστημα – εκτός κι αν παύσει η χρήση της οπότε θα πρέπει να γνωστοποιηθεί εκ νέου η εν λόγω παύση – στον ιστότοπο https://openbusiness-portal.mindev.gov.gr/, δίχως να απαιτείται η καταβολή παραβόλου και η έκδοση Επικαιροποιημένης Βεβαίωσης Εγκατάστασης.

 

Σε περίπτωση χρήσης μουσικής ή μουσικών οργάνων εκτός (σε υπαίθριο χώρο) καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.2 του αρ.7 της υπ’ αριθμ. 16228/2017 ΚΥΑ ορίζεται ότι «…στο χώρο της εγκατάστασης θα βρίσκεται στη διάθεση των ελεγκτικών αρχών ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ μηχανικού με ειδίκευση σε θέματα ηχομόνωσης και ακουστικής ή άλλου επιστήμονα σχετικής ειδικότητας, η οποία θα συντάσσεται σύμφωνα με τις υγειονομικές διατάξεις.».

 

Ε. Άδεια παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής και μουσικών οργάνων σε Κατάστημα ή Επιχείρηση Υγειονομικού Ενδιαφέροντος

 

Η χρήση μουσικής ή μουσικών οργάνων εντός καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος πέραν τις 22:00 κατά τη διάρκεια της Χειμερινής περιόδου (από 1/10 έως 31/3) ή τις 23:00 κατά τη διάρκεια της Θερινής περιόδου (από 1/4 έως 30/9) προϋποθέτει, σύμφωνα με τα οριζόμενα από τις διατάξεις της παρ.3 του αρ.29 του Ν.4442/2016 και τις αντίστοιχες της παρ.3 του αρ.7 της υπ’ αριθμ. 16228/2017 ΚΥΑ, την έκδοση Άδειας Παράτασης Ωραρίου Χρήσης Μουσικής ή Μουσικών Οργάνων η οποία είναι διάρκειας ενός (1) έτους και παρατείνει τη χρήση μουσικής ή μουσικών οργάνων με μέγιστη ηχοστάθμη τα 80db με κλειστές πόρτες και παράθυρα τόσο τη Χειμερινή, όσο και τη Θερινή περίοδο.

Σύμφωνα με την 75/2023 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Γλυφάδας, η χρήση μουσικής ή μουσικών οργάνων εντός καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος δύναται για τις ημέρες Παρασκευή, Σάββατο, αργίες εφόσον ακολουθεί αργία και τις παραμονές αργιών έως τις 01:00 και για τις λοιπές ημέρες της εβδομάδας έως τις 24:00.

 

Σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στις διατάξεις του αρ.285 του Ν.3463/2006, απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοσή της είναι «…η μη ύπαρξη, εις βάρους του ενδιαφερομένου, βεβαιωμένων ληξιπρόθεσμων οφειλών προς αυτούς, με εξαίρεση τις περιπτώσεις εκκρεμοδικίας και του διακανονισμού καταβολής αυτών, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία.».

 

Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

 

  • Αίτηση (μπορείτε να κάνετε λήψη εδώ).
  • Γνωστοποίηση χρήσης μουσικής ή μουσικών οργάνων του καταστήματος ή επιχείρησης υγειονομικού ενδιαφέροντος.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

 

Αίτηση χορήγησης άδειας παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής και μουσικών οργάνων σε Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος: Για πρόσβαση στη ηλεκτρονική υπηρεσία πατήστε εδώ.

 

Αίτηση υποβολής Απόψεων - Αντιρρήσεων (ν. 4442/2016-ΚΥΑ 16228/2017) / Αίτηση Συμμόρφωσης: Για πρόσβαση στη ηλεκτρονική υπηρεσία πατήστε εδώ.

 

Αποστολή Δικαιολογητικών Πληρωμής Ετήσιου Τέλους Κατάληψης Κοινόχρηστου Χώρου με τραπεζοκαθίσματα: Για πρόσβαση στη ηλεκτρονική υπηρεσία πατήστε εδώ.

 

Έκδοση Παραβόλου Εγκατάστασης Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος: Για πρόσβαση στη ηλεκτρονική υπηρεσία πατήστε εδώ.

 

Αίτηση χορήγησης βεβαίωσης Δημοτικής Ενημερότητας και Λοιπών Βεβαιώσεων για Καταστημάτα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος: Για πρόσβαση στη ηλεκτρονική υπηρεσία πατήστε εδώ.

 

Αίτηση χορήγησης αντιγράφων/στοιχείων από το αρχείο του Τμήματος Καταστημάτων ή Επιχειρήσεων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος: Για πρόσβαση στη ηλεκτρονική υπηρεσία πατήστε εδώ.

 

 

 

ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΝΤΥΠΑ

ΑΙΤΗΣΗ_ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ_ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ_ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ_ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ_ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ_ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ_ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ_ΔΗΛΩΣΗ_ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ-ΜΙΣΘΩΤΗ_(ΥΠΑΡΞΗ_ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ_ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ)

ΥΠΕΥΘΥΝΗ_ΔΗΛΩΣΗ_ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ_ΧΩΡΟΥ-ΕΚΜΙΣΘΩΤΗ_(ΕΛΛΕΙΨΗ_ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ_ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ)

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ_ΔΗΛΩΣΗ_Ν1599_1986

ΑΙΤΗΣΗ_ΥΠΟΒΟΛΗΣ_ΑΠΟΨΕΩΝ-ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ

 

ΟΔΗΓΙΕΣ_ΥΠΟΒΟΛΗΣ_ΑΙΤΗΣΗΣ_ΓΙΑ_ΠΡΟΣΘΕΤΟ_ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟ_ΧΩΡΟ

 

ΧΟΡΗΓΗΣΗ_ΕΤΗΣΙΑΣ_ΑΔΕΙΑΣ_ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ_ΚΧ_ΑΠΟ_ΚΥΕ_ΓΙΑ_ΑΝΑΠΤΥΞΗ_ΤΡΑΠΕΖΟΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ

 

 

 

 

ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΝΤΥΠΑ

copyrights © 2024-2025 Evolution Projects